Niet tevreden?

Wij zien graag dat u tevreden bent over Huidgericht. Daarom blijven we werken aan de kwaliteit van onze zorgverlening. Bent u niet tevreden? Geef het aan ons door, dan zoeken we samen naar een oplossing.

Wij verzoeken u uw klacht of suggestie aan ons kenbaar te maken. Dit geeft ons de mogelijkheid om uw klacht op te lossen en naar de toekomst toe soortgelijke klachten te voorkomen.

Stap 1
Wij zien graag dat u eerst contact opneemt met de medewerker die u geholpen heeft. In de meeste gevallen kan het probleem snel worden opgelost.

Stap 2
Bent u daarna nog niet tevreden, dan kunt u schriftelijk uw klacht indienen bij Huidgericht. U kunt hiervoor onderstaand klachtenformulier gebruiken. 

Stap 3
Als u er met ons niet uit komt dan kunt u zich wenden tot de klachtencommissie van onze beroepsvereniging de NVH. Deze klachtencommissie is onafhankelijk en zal uw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelen. Meer informatie vindt u op de website van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten.

 

Bent u niet geheel tevreden?

Laat een bericht achter met uw toelichting betreft de klacht en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.